Blog

ABC Display Blog

Moet u nu wel of geen Google Adwords campagne inzetten? Dat is een goede vraag. Wordt u al gemakkelijk gevonden online? Niet alleen als men op uw naam zoekt maar ook als men op een van uw producten zoekt die u verkoopt. Want waarschijnlijk kent niet iedereen uw bedrijfsnaam.

Komt u niet automatisch bovenaan of op de eerste pagina in Google, dan kan een Google Adwords campagne u helpen om online beter gevonden te worden.

Moet u wel of geen Google Adwords campagne inzetten?

Kiest u er voor om toch een Google Adwords campagne in te zetten dan is het erg belangrijk dat u op een aantal punten let, zoals:

  • Welke zoekwoorden koopt u in
  • Kloppen uw landingspagina’s
  • Welke prijs per klik is reëel

Want u wilt natuurlijk wel waar voor uw geld en u wilt ook bij een zoekopdracht bovenaan komen te staan. Zouden bovenstaande punten niet goed worden ingezet dan is er zelfs kans dat uw ad helemaal niet zichtbaar wordt, omdat alleen de eerste drie advertenties bovenaan komen te staan. Zou er niet goed voor u geboden worden of zijn uw landingspagina’s niet op orde dan schuift Google u naar onderen of maakt uw advertentie onnodig duurder…

Transparantie

Verwacht van uw Google Partner volledige transparantie! De Google-spend (de kosten per klik) kunt u zelf bepalen. U kunt een dagbudget samenstellen of een maandbudget, precies zo als u het wilt. Hoe hoger het budget, hoe meer kliks u mag verwachten. Uw Google Partner zorgt er voor dat binnen dit budget de beste resultaten worden behaald. Daarnaast betaald u waarschijnlijk een vast maandelijks bedrag om uw Google account te beheren en uw campagnes te managen. Er zijn verschillende soorten campagnes die u kunt inzetten. Welke het beste bij u past bespreekt u met uw Google Partner.

wel of geen Google Adwords campagne

Google Grant

Heeft u een non-profit organisatie (goede doel) dan kunt u een Google Grant aanvragen. U krijgt van Google dan een bedrag van ongeveer EUR 120.000 per jaar (een dagbudget van ongeveer
EUR 329) die u voor Google Adwords campagnes kunt inzetten. Tekstadvertenties met zoekwoord targeting, de zogenoemde ‘Gesponsorde links’, worden naast of boven de zoekresultaten van Google weergegeven. Wanneer een gebruiker op de advertentie klikt, wordt hij of zij naar de website van uw organisatie geleid.

Actief beheren

Een groot bedrag, dat wel op moet! Wanneer uw organisatie deelneemt aan het Google Grants-programma moet u zich actief bezighouden met uw AdWords-account om zo de Grant optimaal te benutten. Er zijn nog een aantal richtlijnen en voorwaarden waar uw bedrijf aan moet voldoen, alleen dan kunt u blijven deelnemen aan het Google Grants-programma. Deze voorwaarden kunt u bekijken op de Google Grant pagina. Om dit bedrag en uw online advertenties op een goede manier te managen is het aan te raden om dit samen met een Google partner te doen.

Met deze Grant kunt u uw liefdadigheidsinstelling online meer zichtbaarheid bieden. Zowel donatiepagina’s als acties of projectpagina’s kunt u promoten. U kunt uw naamsbekendheid vergroten en bij een groter publiek bekendheid genereren.

Wilt u meer weten?

Wel of geen Google Adwords Campagne? Heeft u vragen over Google Adwords of over het aanvragen van een Google Grant? Wilt u graag weten of een campagne voor u zin heeft en of u in aanmerking komt voor een Grant? Wilt u een offerte aanvragen? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of email naar info@abcdisplay.nl. Wij geven u graag advies op maat. U kunt ook uw gegevens achter laten op het contactformulier op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

 

 

Vraagt u zich af hoe u er voor kunt zorgen dat uw verkopen online verbeteren of hoe u meer afspraken kunt krijgen via uw online kanaal? Maak dan gebruik van online optimalisatie voor een betere conversie. Daar zijn technieken voor ontwikkeld, waardoor u bezoekers op uw website meer kunt prikkelen om over te gaan tot die handelingen die u graag wilt. Het is geen tovermiddel en u dwingt uw bezoekers tot niets, maar u stimuleert het onbewuste brein tot het maken van positieve beslissingen.

Hoe zet u online optimalisatie in?

Uit neurologisch onderzoek is gebleken dat het onbewuste brein 85% van de beslissingen neemt en dat het bewuste brein daarop redenen bedenkt waarom die beslissingen zijn gerechtvaardigd. Hierdoor krijgt u het gevoel dat u bewust een keuze heeft gemaakt. Het is natuurlijk niet zo dat alles maar onbewust wordt besloten en u er bewust als een mak lammetje mee akkoord gaat. Zo zal u onbewust wellicht graag een mooie Ferrari willen kopen maar zelfs als die in de aanbieding is dan zal u die niet aanschaffen als dit niet binnen uw budget valt.

Maar wanneer u al van plan was om iets aan te schaffen, maar er nog niet uit was waar u dat ging doen, dan kunnen een aantal technieken u wel over de streep trekken om dat op dat moment bij dat bedrijf te doen die deze technieken heeft toegepast. Een aantal voorbeelden:

Zet in op consistentie

Wanneer iemand fan van een bepaald merk is, zal hij niet snel wisselen van merk. Zeker als er een hele gevoelswaarde is gebouwd omtrent dat merk. Onze drang naar consistent gedrag komt door twee factoren: consistente mensen worden als betrouwbaarder gezien én het zorgt voor gemak. Als iemand eenmaal een standpunt heeft ingenomen hoeft hij niet steeds opnieuw dezelfde afweging te maken. Dit onbewuste mechanisme bespaart veel tijd en energie.

Speel op uw website in op onze drang naar consistentie. Bied bezoekers bijvoorbeeld de mogelijkheid om een verlanglijstje te maken om producten/diensten te bewaren. Hiermee laat u bezoekers hun aankoopintentie tonen en is de kans groter dat men ook daadwerkelijk tot koop overgaat.

Verlies geeft stress

Ons gedrag wordt in grote mate gestuurd door onze angst voor verlies. Ons brein wil koste wat kost (mogelijk) verlies voorkomen. Verlies geeft namelijk psychische stress en dat wil ons onbewuste brein voorkomen. Verlies weegt zelf twee tot drie keer meer op tegen positieve consequenties.

Meldt daarom op uw website niet alleen positieve punten van uw product of dienst, maar vooral ook wat men misloopt als men het product niet aanschaft. Dit prikkelt de angst voor verlies.

online optimalisatie voor een betere conversie

Keuzestress werkt averechts

Biedt uw klanten niet te veel keuzes aan. Dit werkt averechts. Ons brein kan te veel keuzes niet handelen en zal dan afhaken. Ons DNA is (nog) niet ingesteld op zoveel keuzes. Vroeger in de oertijd waren die keuzes er niet.

Biedt niet meer dan 3 opties aan, ook al heeft u veel meer te bieden. Het is wel handig om bij uw klanten uit te vinden waar hun interesses liggen, dan kunt u de juiste 3 keuzes aanbieden.

Mensen volgen graag anderen

Wilt u meer weten over online optimalisatie voor een betere conversie bedenk dan dat veel mensen worden beïnvloed door anderen. Wat vindt de buurman? Wat vind een goeroe? Vooral als men zich in een nieuwe situatie bevindt en niet op eigen ervaring kan berusten.

U kunt gebruik maken van een beoordeling van een belangrijke persoon uit het vak, van een bekende Nederlander die uw reclame boodschap brengt of gebruik maken van reviews van klanten. Ook het geven van sterren aan uw producten en uw service werkt positief. Bij veel positieve beoordelingen zullen nieuwe klanten sneller beslissen om bij u te kopen. Let wel dat er niet alleen positieve beoordelingen staan, want dat wekt argwaan, er mogen best ook negatieve reacties tussen staan…

Online optimalisatie voor een betere conversie? Mensen willen graag producten die schaars zijn

Wanneer producten moeilijk te verkrijgen zijn lijkt ons brein dat product nog meer te willen hebben dan wanneer het gewoon voor handen is. Het product lijkt dan belangrijker en meer waardevol.

U kunt schaarste inzetten door:

  • Tijdslimiet aan te geven
  • Beperkt aantal beschikbaar te stellen
  • Een exclusief voordeel aan te bieden op het product
  • Beperkt verkrijgbaarheid aan te geven

Meer weten?

U ziet dat er verschillende mogelijkheden zijn om uw online conversie te verbeteren en er zijn nog veel meer technieken toe te passen. Deze technieken zijn gebaseerd op neurowetenschap. Wilt u meer weten over online optimalisatie voor een betere conversie, SEO/SEA of wilt u persoonlijk advies over hoe u uw conversie kan verbeteren? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of mail naar info@abcdisplay.nl. Bij ABC Display zijn wij dagelijks geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur u bent van harte welkom. U kunt ook uw gegevens achter laten op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Neemt u regelmatig deel aan een beurs? Is de beursruimte elke keer verschillend? Kies dan voor een beurswand op maat gemaakt voor u. Met het flexibele modulaire Press-systeem kunt u de beurswand uitbreiden of juist kleiner maken, naar gelang u dat nodig heeft.

Waar ligt uw behoefte?

Als het gaat om beurswanden, waar ligt dan uw behoefte. Wilt u een standaard wand of wilt u de ruimte die tot uw beschikking staat zo effectief mogelijk indelen? Wanneer u gebruikt maakt van een systeem dat gemakkelijk in elkaar te zetten is en waarbij voor u de beurswand op maat gemaakt wordt dan is deze keuze gemakkelijk gemaakt.

Een beurswand moet tenslotte voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Flexibel inzetbaar zijn
  • Printbanen moeten verwisselbaar zijn
  • Hoge drukkwaliteit voor optimale sfeer
  • Gemakkelijk te monteren zonder gereedschap
  • Gemakkelijk te vervoeren
  • Prijstechnisch interessant

Een beurswand op maat gemaakt is overal inzetbaar

Kies voor een flexibel systeem dat op elk oppervlakte en in elke vorm is op te zetten. Zelfs als u niet vaak deelneemt aan beurzen kunt een beurswand gebruiken. Wellicht kan deze op uw kantoor geplaatst worden of in uw showroom. Zeker als de beurswand gemakkelijk door uzelf in elkaar gezet kan worden. Door de printbanen regelmatig tegen minimale kosten te vervangen, kunt u een nieuwe campagneboodschap uitdragen wanneer u dit wilt.

De beurswand is gemakkelijk te vervoeren

Een ander voordeel van een flexibele beurswand op maat gemaakt is het vervoer. Zo is een systeem van 3.00 meter x 2.50 meter al compact te vervoeren in een kleine verrijdbare transportkoffer, deze heeft ingeklapt een afmeting van 35 x 55 x 100cm. Deze koffer past werkelijk in elke auto, en kan eveneens met het vliegtuig verzonden worden. Dit dankzij het totaal gewicht van 20kg van de complete koffer.

Huren van de beurswand is ook een optie

Ook huren van een beurswand is een goede optie. Deze kan ook op maat voor u gemaakt worden, met name door de persoonlijke printbanen die u kunt gebruiken. Het systeem huurt u, de printbanen blijven in uw bezit. Voor de gelegenheid kunnen de printbanen geheel in uw eigen huisstijl of met uw eigen campagne boodschap worden bedrukt. Deze hebben dezelfde hoge kwaliteitsnormen en drukkwaliteit als bij een beurswand die u aanschaft.

Meer weten?

Mocht u twijfelen over het wel of niet aanschaffen van een beurswand dan krijgt u met bovenstaande informatie wellicht een beter inzicht in de mogelijkheden. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op, wij staan u graag met goed advies terzijde.

Wilt u meer weten over de aanschaf of het huren van een beurswand op maat gemaakt of heeft u vragen over een van onze andere producten? Wilt u graag advies op maat of een offerte aanvragen? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of stuur een email naar info@abcdisplay.nl. Bij ABC Display zijn wij dagelijks geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur. U kunt ook uw gegevens achter laten op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Beurswand op maat gemaakt, huren beurswand op maat gemaakt, Presentatiewand

ABC Display heeft jaren ervaring met het inrichten van beursstands en geeft u graag advies en tips voor het inrichten van uw beursstand. Wanneer u deelneemt aan een beurs is uw beursstand uw visitekaartje. De etalage van uw winkel. Daarom is het heel belangrijk dat u uw beursstand goed inricht.

Waar moet u op letten bij het inrichten van uw beursstand?

Tip 1. Richt uw beurstand efficiënt in. Zorg dat er voldoende loopruimte is voor uw klanten, zodat het uitnodigt om naar binnen te komen. Zorg dat uw zicht heeft op de toegang tot uw stand, zodat u bezoekers welkom kan heten als zij voor uw stand staan of binnen komen. Niets is zo vervelend als men zich genegeerd voelt.

Tip 2. Zorg voor een ontvangstruimte. Dit hoeft niet een aparte ruimte te zijn, hoeft ook niet groot te zijn, een zitje of een statafel met twee barkrukken is voldoende.

Tip 3. Wilt u opvallen? Regel dan reuring op uw stand of ontplooi activiteiten buiten uw stand, zowel binnen in de beurshal of buiten het complex. Dit kan door middel van een ludieke actie, het uitdelen van flyers of een hapje en een drankje of bijvoorbeeld met een DJ op uw stand.  Reuring in uw stand trekt bezoekers!

Tip 4. U kunt gebruik maken van hoogtes. U van alle hoeken van de beurshal te zien wanneer u met uw stand de hoogte in gaat. Bijvoorbeeld door het gebruik van tot wel 5 meter hoge presentatiewanden of presentatiezuilen. U kunt ook iets boven uw stand hangen of met lichteffecten werken.

Tip 5. Draag rust en professionaliteit uit in uw inrichting. Kijk naar uw huisstijl, de fotografie, de kleurstelling van uw stand. Zorg dat het op elkaar is afgestemd en dat de boodschap duidelijk is. Neemt u producten mee naar de beurs, zorg er dan voor dat deze duidelijk worden tentoongesteld, zodat uw bezoekers ze kunnen zien, ook als er meerdere bezoekers tegelijk in uw stand aanwezig zijn. U kunt hier bijvoorbeeld een mobiele vitrinekast voor gebruiken, die geheel is voorzien van prints in uw huisstijl of campagne boodschap.

inrichten van uw beursstand, Beurswand hoek, opvallen met de mobiele presentatiekast

Het goed inrichten van uw beursstand zorgt voor het slagen van uw beursdeelname

Personeel is daar een onderdeel van

Zoals eerder gezegd, uw beursstand is uw etalage. Die moet u mooi inrichten. Wanneer bezoekers langs lopen, moet het voor hen direct duidelijk zijn wat u hen biedt, ze willen direct een sfeer proeven en het moet uitnodigend zijn om binnen te lopen. Daarom is uw personeel ook zo belangrijk. Een open en vriendelijke houding nodigt meer uit dan medewerkers die met elkaar staan te praten en niet op hun omgeving letten. Helaas komt dit maar al te vaak voor. Het trainen van uw personeel is daarom geen onnodig goed. Daarnaast is het belangrijk uw personeel goed te briefen van te voren. Waar moeten ze op letten? Wat wilt u bereiken tijdens deze beurs en wat zijn uw doelstellingen? Wat verwacht u van uw personeel, zijn er targets? Neem deze op in hun KPI’s. Dit is heel belangrijk voor een geslaagde beurs.

Meer weten?

ABC Display adviseert u graag over het inrichten van uw beursstand. Wilt u hier meer over weten of over de aanschaf of het huren van onze standbouw systemen? Wilt u graag advies op maat of een offerte aanvragen? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of mail naar info@abcdisplay.nl. Bij ABC Display zijn wij dagelijks geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur u bent van harte welkom. U kunt ook uw gegevens achter laten op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Wilt u online uw conversie verbeteren? Of te wel meer online verkopen, dan zijn er technieken die u helpen om invloed op gedrag van uw klant uit te oefenen. Hiervoor moet u het onbewuste brein aanspreken. U kunt deze technieken ook inzetten om meer afspraken met klanten te krijgen wanneer u deelneemt aan een beurs.

Het onbewuste brein vs het bewuste brein

Vaak denken wij dat we bewust keuzes maken, maar dat is niet altijd waar. Veel beslissingen worden door het onbewuste brein genomen waarna het bewuste brein redenen bedenkt waarom we een goede beslissing hebben genomen. Er zijn verschillende factoren die ons onbewuste brein beïnvloeden. Met de inzichten van dr. Robert Cialdini over online persuasion komt u een heel end. Veel dingen doet u wellicht al automatisch, want veel technieken zijn best logisch. Maar het is interessant om te begrijpen waarom en hoe het werkt. Veel technieken zijn zowel online als off line toe te passen.

Hoe heeft u invloed op gedrag van uw klant?

Gebruik van taal en woorden

  • Gebleken is dat het gebruik van het woord omdat een andere invloed op ons onbewuste brein heeft dan het woord want, wat vaak door elkaar gebruikt wordt. Zo wordt omdat ontvangen als een feit, terwijl want gezien wordt als een mening.
  • Schrijf in directe vorm en gebruik de woorden u of jij in plaats van men. Het onbewuste brein is erg egocentrisch en kijkt alleen naar dingen die hemzelf aangaan. Wat voor andere geldt is niet zo belangrijk. Bijvoorbeeld: Wij staan klaar voor u of speciaal voor jou, spreekt meer aan dan: Wij staan klaar voor onze klant.

Bezoekers beïnvloeden door fotografie en visuals

  • Maak altijd gebruik van fotografie! Maar.. gebruik wel de juiste foto. Zorg dat het beeld een gevoel oproept dat past bij uw product of dienst of bij de boodschap die u wilt uitdragen.
  • Daarbij is het belangrijk dat de personen of voorwerpen die in uw afbeelding voorkomen in de richting van de tekst kijken/staan. Dit geldt voor uw website, in een advertentie, maar ook op de visuals die u gebruikt in uw beursstand. Omdat ons onbewuste brein de richting opkijkt waar de persoon of object in de foto naar kijkt. Zo begeleidt u uw bezoeker naar uw boodschap. En dat is wat u wilt, dat uw klant uw boodschap leest. Kijkt een persoon in de afbeelding bijvoorbeeld recht vooruit, dan kijkt de bezoeker alleen naar die persoon en wordt hij niet begeleid naar de tekst. Wanneer de persoon naar buiten toe kijkt is het helemaal fout omdat de bezoeker dan zelfs van het scherm weg kijkt.
  • Zorg dat u een Call-to-action opneemt in uw tekst waarin u mensen bijvoorbeeld aanzet tot koop of het maken van een afspraak. Geef daarbij gelijk de mogelijkheid om te bellen of door te klikken naar uw winkelwagen. Klanten moeten niet hoeven te zoeken, het moet ze zo makkelijk mogelijk worden gemaakt.
  • Naast het gebruik van fotografie oefent u invloed uit op gedrag van uw klant door het gebruik van pijlen, in welke vorm dan ook. Bijvoorbeeld om ze naar een verzendknop te leiden of uw klanten aan te zetten tot daadwerkelijke koop. Klanten kijken namelijk onbewust naar de richting van de pijl. Heeft u bijvoorbeeld toch een foto gebruikt waarbij de persoon u recht aankijkt, maak dan gebruik van een pijl in de foto (of slider) die de bezoeker naar de tekst laat kijken.

Keuzestress

  • Wat heel erg averechts werkt op ons onbewuste brein zijn keuzes. Te veel keuzes verlamt het beslissingsproces. Geef niet meer dan drie keuzes. Dit geld ook voor uw verkoopstrategie. Benoem alleen de belangrijkste voordelen van uw product of bedrijf. Zorg dat u focus aanbrengt zodat het duidelijk is voor uw klant wat u hem biedt! Zorg dat uw reclameboodschap duidelijk is. Dat is soms heel moeilijk, vooral als u veel te bieden heeft, maar bedenk dan dat u het mooiste in de etalage zet en de rest in de winkel.
  • Wat een positief gevoel opwekt bij bezoekers van uw website of lezers van een advertentie zijn vinkjes. Bij het gebruik van groene vinkjes denkt het onbewuste brein dat het echt waar is. Als u vinkjes gebruikt wanneer u opsomt waar u goed in bent of wat uw klant mag verwachten bij de aanbieding dan komt dat geloofwaardiger over dan wanneer er alleen maar bullets gebruikt worden.

Meer weten?

Bovenstaande geeft u wellicht meer inzicht in invloed op gedrag van uw klant. Wilt u hier meer over weten of over onze mobiele communicatieproducten? Wilt u graag advies op maat of een offerte aanvragen? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of stuur een email naar info@abcdisplay.nl. Bij ABC Display zijn wij dagelijks geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur. U kunt ook uw gegevens achter laten op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wanneer u uw producten presenteert zoekt u naar de juiste manier om dit te doen. U kunt dan kiezen uit zeer veel mogelijkheden, van een kleine presentatiewand tot een hele beursstand, van expositiepanelen tot een vitrinekast. Maar wat is nu de goede keus?

U vraagt zich wellicht af waar doe ik goed aan? Huur ik elke keer een presentatiewand of laat ik een beursstand bouwen. Zijn rolbanieren voldoende of kom ik al heel ver met alleen een balie, een pop-up wand en een presentatiezuil?

Kopen op de groei

Het handigst is een systeem dat u flexibel kunt inzetten, naar gelang de ruimte en de gelegenheid. U kunt bijvoorbeeld klein beginnen en dan later wanneer nodig uitbouwen. Dat is het voordeel van een modulair, flexibel systeem zoals het Press-systeem van ABC Display. U kunt aanbouwen maar ook combineren, bijvoorbeeld met de geheel in uw huisstijl gemaakte presentatiekasten, die uzelf binnen een minuut hebt opgezet, zonder gereedschap te hoeven gebruiken.

Op deze manier kunt u zelf de kosten in de gaten houden en heeft u de financiën zelf in de hand. U kunt zelfs kiezen om de basis te kopen en een aantal onderdelen te huren wanneer u die nodig heeft.

van een kleine presentatiewand tot een hele beursstand

Van een kleine presentatiewand tot een hele beursstand in een handomdraai

Het Press-systeem is zeer gemakkelijk in elkaar te klikken en kan door een persoon zonder gereedschap opgebouwd en afgebouwd worden. In een handomdraai heeft u uw presentatiemateriaal staan. Op een beurs, in uw kantoor of bij een klant.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de aanschaf of het huren van mobiele presentatiesystemen of heeft u vragen over een van onze producten? Wilt u graag advies op maat of een offerte aanvragen? Neem dan contact op met ons kantoor via 0365481122 of stuur een email naar info@abcdisplay.nl. Bij ABC Display zijn wij dagelijks geopend van 08.00 uur tot 18.00 uur. U kunt ook uw gegevens achter laten op onze website, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contact

ABC Display
De Paal 28
1351 JE Almere
The Netherlands

NEEM DIRECT CONTACT OP

Copyright © 2020, ABC Display | Privacy statement | All rights reserverd | Design by Innovative Brands

TOP